Pages

zwani.com myspace graphic comments

Saturday 11 June 2011

GTP7

Pernah dgr x perkataan GTP7?? Sebelum ni..ramai org tanya tentang GTP7 ni...leh caya ka?? Ramai yang ingat GTP7  adalah syarikat MLM,  bagi yang xtau lagi tu..GTP7 ni adalah satu komuniti bebas yang 'tahu' cara jadi kaya bermula dengan modal yang kecil dan 'multiply' sampai... jadi sangat banyak.. kami bimbing dan bantu yang positif & mencari jalan keluar untuk bebas dari perangkap duit yang tak pernah cukup.

Tahun ini, peratusan kejayaan naik lagi 100% dengan berkembangnya 'skill' GTP7  dan dengan 'platform' yang sangat-sangat luar biasa! Kami bercakap tentang income yang tak putus-putus sampai bila-bila! Insyaallah!  

GTP7 bukan syarikat MLM dan sebagainya, tapi bertindak sebagai komuniti bebas yang menuju ke arah "Kebebasan Kewangan Seumur Hidup! Kami menggunakan platform yang HALAL dan SAH dari segi undang-undang negara mahupun dari sudut agama. Kami memilih platform-platform yang ada lesen SAH dan TIDAK BERKAITAN DENGAN SKIM CEPAT KAYA.

_______________________________________________

Be A STRIKER!!

GKZ V.2 di bawah naungan GTP7 adalah merupakan satu komuniti yang membimbing anda menjadi STRIKER bukan lagi DEFENDER!! Buat kedua-dua jenis punca income. Anda sendiri tahu yang mana akhirnya pasti MENANG!! ..kalau satu team bola asyik nak bertahan je mana mungkin menang, pasti kecundang..penat asyik cukup-cukup makan..tak tau pulak adanya 'harta karun' tersembunyi yang lama tunggu dikeluarkan!

Untuk jadi STRIKER, cuma perlukan 'skill'...hari ni kami dah ada lebih 40,000 members dan bertambah antara 1500-2000 orang sebulan!! Kenapa ramai sangat yang berjaya tukar miskin jadi kaya di GTP7? sebab semua ambil langkah jadi STRIKER!!

Di GKZ, ada complete online training dalam bentuk e-learning serta personal coaching dan monitoring system yang mana anda akan di bimbing sampai berjaya. Paling penting nak belajar dan sanggup di ajar, tu je syarat utama nak buat UNSTOPPABLE. Pasal kami tak pilih kuantiti, tapi hanya pilih KUALITI!!

______________________________________________________________________

Kenapa Saya Percaya dengan GTP7???

  1. Perniagaan ini TIDAK menyalahi undang-undang negara
  2. Perniagaan ini mendapat kelulusan BANK NEGARA MALAYSIA 
  3. Perniagaan ini mendapat sokongan USAHA SAMA bank-bank tempatan (Maybank, CIMB, Allianz dan Ambank) 
  4. Perniagaan ini juga sentiasa dipantau PPIM (Persatuan Pengguna Islam Malaysia)
  5. Sebab yang paling kuat adalah kerana saya nampak jalan KEJAYAAN dalam perniagaan    ini (rakan-rakan yang telah berjaya)
  6. Paling penting x MENJATUHKN MARUAH.
______________________________________________________________________
     Kenapa Saya Pilih GTP7???

    1. Dalam perniagaan yang saya jalankan ini saya tidak jalankan bersendirian, tp saya punyai LEADER2 dan KOMUNITI yang sentisa memberi tunjuk ajar BAGAIMANA untuk menjalankn perniagaan ini.
    2. Complete Training, Teknik2, Skills dan Formula telah siap disediakan untuk komuniti yang baru BERSAMA dalam perniagaan ini untuk memantapkn pengetahuan dalam perniagaan dan sebagainya..cuma untuk APPLY sahaja.
    3. Lagi lama saya berada dalam perniagaan ini membuatkn saya lagi mudah untuk menguruskannya
    4. Dan yang paling BEST....semakin lama saya dalam perniagaan ini, pendapatan saya semakin bertambah BESAR.. 
    ___________________________________
      
    BENTUK PROFIT YANG AKAN DIPEROLEH?

    Anda akan diajar TEKNIK, SKILL dan FORMULA HEBAT menjana income yang di inginkan..5 angka mahupun 6 angka sebulan.. Teknologi info bagaimana generate income RM1500k - RM1juta setahun melalui bidang properties dengan modal serendah RM10,000 sahaja! Teknik F345 yang membolehkan anda dapat income RM1 juta setahun- Teknik meta/milton & power goal setting yang membolehkan anda dapat apa saja hasrat anda!

    _______________________________________________

    KATA ORANG.... 

    Orang kata bisness ni Piramid la, Scam la, Penipu la..
    - Sekarang xpayah risau dh KPDNHEP baru jer kasi renew lesen


    Orang kata bisness ni haram la, tak ikut syarak la..
    - Yang ni pun xpayah risau..PPIM (Persatuan Pengguna Islam Malaysia dh perakui amalan dan cara bisness nih dan slalu buat pemantauan


    Orang Kata  Produk bisness ni haram sebab mahal sangat
    - JAKIM dah kuarkan  sijil HALAL untuk setiap satu produk

     
    "...Jangan jadikan kemiskinan sebagai alasan untuk terus hidup susah, cuba cari jalan keluar dari kesusahan itu..."

    No comments:

    Post a Comment