Pages

zwani.com myspace graphic comments

Monday 13 June 2011

Kenapa saya join GTP7 ???



Saya seorang guru pelatih di sebuah institut pendidikan... orang slalu cakap..bila jadi cikgu ni untung...elaun dapat banyak..xpayah pk sal duit lagii...betul ke ek?? kalau saya tinggal di pedalaman..mungkin elaun yg saya dapat 2 mencukupi...tp bukan di tengah2 bandar Kuala Lumpur ni.. nasi putih dengan ayam seketul pn da dkt 5inggit...tak masuk lagi bil hp...bil brodban... ink printer...asgmen..buku2...minyak moto (minyak naik lagi)...aishh mmg xdpt nk menabung langsung..2 belum masuk sal nk kawen lagii...nk bantu famili jugak...sooo kesimpulannyaa...saya amat2 perlukan duit...bukan utk kpentingan diri sndri..tp utk fmili dan org diskeliling juga..dan demi nk capai hasrat saya nk menunaikan umrah/haji bersama-sama famili ...saya yakin dengan GTP7...insyallah mslh yg saya hdpi ni dapat diselesaikan... lagi pn  skrg ni saya still blajar dan dlm msa yg sama da mmpu pegang duit hasil usaha sndri sblm btul2 bekerja sbgai guru..:-)

tak mudah nak senang kn?? bila ada je bisness yang mcm ni...ramai org da mula fikir benda-benda yang negatif je..come on laa...meh singgah sini dlu..kita tgk apa dia GTP 7 ni dlu...kalau tak paham jugak...don't worry...leh inbox saya dekat facebook or email saya...

saya tak nafikan..memang banyak orang kena tipu dengan bisness2 ni..trutama bila dapat sumber dari internet yang macam ni... siap ade tulis lagi...'kerja senang..duduk saja..duit masuk akaun'.. aishh ade ke duk goyang kaki duit masuk dalam akaun bank?? (x termasuk anak org kaya) memang mustahil kan...so kalau kita nk senang...kita kena la berusaha lebih skit... dimana ada kemahuan..disitu ada kejayaan..betul x? 


saya mengaku...sebelum ni mmg tak berminat langsung nk buat bisness ni...semuanya bermula bila saya tengok kawan baik saya sorang ni cam banyak duit semacam je...sebelum ni jangan kata nk belanja makan..nk ajak makan pun susah...asyik cakap duit xde je.. then saya pun tnya lah ape rahsia dia...soo dia pn perkenalkan saya dengan GTP7 ni... katanya bisness ni bukan suruh kita jual barang pn... dia bawak saya ke akademi..dan disitulah minat saya bermulaa...saya dh nampak jalan terang dihadapan saya... almaklumlah..zaman sekarang ni..duitkan penting..

semangat!!

ni la member saya...dia da kaya..xkan saya nk tgk je kn?? huhu

saya ada terbaca satu entri ni...dari seorang hamba Allah yang katanya telah ditipu dengan GTP7.. pembetulan disini..sebenarnya...GTP7 tidak penah pun menipu...tapi kawannya sendiri yang da makan kawan...kalau dalam hal ni...kita kena tengok balik la nilai seorang sahabat tu kn... seperti yang telah saya perkatakan diatas td..tak mudah nk senang..duit tak kan turun dari langit..kalau x usaha..camna nk kaya kn..so kalau de sesape yang terbaca entri tu dimana2...and takut nk join...leh la inbox saya..saya akan terangkan dengan lebih lanjut...JANGAN TAKUT UTK MELAKUKAN PERUBAHAN..:-)

anda berhak menentu masa depan anda sendiri!!


 

No comments:

Post a Comment